Pro média

MICHAL DAVID ZNOVU V AKCI

Praha, 15. září 2022



PENNY v těchto dnech spouští novou reklamní kampaň, jejímž hlavním cílem je komunikace nízkých cen, na které se zákazníci i v současné ekonomické situaci mohou spolehnout. Tváří kampaně prezentující PENNY jako moderní diskont je, stejně jako letos na jaře, Michal David. Ústřední melodii spotu tvoří známý hit Decibely lásky z roku 1986 v moderní funky úpravě a novým textem.


Novou reklamní kampaní PENNY nepřímo navazuje na velmi úspěšný spot z jara letošního roku, kterým řetězec komunikoval své pětadvacáté výročí působení na českém trhu a v němž si Michal David zahrál mimo jiné role pokladního, ostrahy nebo zákazníka na prodejně. Nový 30sekundový spot Moderní diskont se natáčel v noci na 30. srpna na prodejně v Praze Uhříněvsi.  „První spot s Michalem Davidem se zařadil mezi nejúspěšnější české reklamy posledních let. Jen na YouTube vidělo spot do dnešního dne více než 1,3 milionu uživatelů a inspiroval také naší konkurenci. Proto jsme se i v další komunikační kampani rozhodli využít spojení se známým českým hitmakerem,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY a pokračuje: „V nové kampani chceme zákazníkům ukázat, že PENNY je moderní diskont, tedy že nabízíme kvalitní produkty za nejvýhodnější ceny na trhu. Spojení s Michalem Davidem přímo vybízelo ke slovní hříčce se slovy disko a diskont. Není třeba se brát tak vážně, a to je to, co se nám podle mého názoru v tomto spotu podařilo – zábavnou retro formou prezentovat naše výhody a přednosti. Věříme proto, že nový spot diváky zaujme a pobaví.“


PENNY si v letošním roce připomíná 25 let působení na českém trhu, na kterém je známo nabídkou kvalitních produktů za nejvýhodnější ceny. Nová kampaň PENNY je připravena pro TV, on-line a sociální média. Na sociálních sítích odstartovala ve neděli 11. září. Televizní diváci ji poprvé uvidí ve čtvrtek 15. září, a to zejména na televizních kanálech skupiny Nova, Prima a TV Barrandov.


Název kampaně: MODERNÍ DISKONT PENNY

Kreativní agentura: Heroes, Hullabaloo

Mediální agentura: PHD Media

Produkční agentura: Boogie Films

Režie (u spotu): Štěpán FOK Vodrážka

Account director: Adéla Hýsková, Hullabaloo


ODKAZ NA VIDEO: https://youtu.be/zD-Nbq6OlD4