Ano, platba v eurech je možná. Aktuální kurz je vždy vyvěšen na prodejnách u pokladny. Při platbě pomocí EUR ale vracíme v Kč. Více o platebních možnostech se dočtete zde.
Ano, veškeré informace jsou na obalu výrobku. Pro snadnější orientaci jsme přidali k českým potravinám, které odpovídají klasifikaci Česká potravina i tzv. stoppery, takže je na regálu dobře najdete. Více informací o České potravině naleznete zde.
Pokud jste byl nebo stále ještě jste naším zaměstnancem, můžete se s dotazy na personální oddělení obrátit na telefonních číslech 284 096 395, 606 777 532. Pro zájemce o práci máme speciální stránku: penny.jobs.cz. Najdete tam veškeré volné pozice, které v současnosti nabízíme.
Ano, můžete. Dostavte se na prodejnu s produktem a účtenkou z nákupu. Hodnota produktu vám bude vrácena nebo vám bude výrobek vyměněn.
Svůj životopis nám můžete poslat na nabor@penny.cz nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 284 096 165. Pro zájemce o práci máme také speciální stránku: penny.jobs.cz. Najdete tam veškeré volné pozice, které v současnosti nabízíme.
V současné době přímé přihlášení k odběru novinek není dostupné. Můžete si pořídit PENNY kartu (zdarma na pennykarta.cz) a při registraci si vybrat zasílání novinek emailem.
Napište nám svou adresu včetně čísla popisného na info@penny.cz. Prověříme, zda se vaše adresa nachází v našem distribučním plánu, a pokud zjistíme, že tomu tak skutečně je, budeme problém řešit s distribuční agenturou.
Termín otevření nové prodejny nebo uzavření prodejny kvůli rekonstrukci je vyvěšen vždy s předstihem u vchodu dané prodejny. Kromě toho často informaci o znovuotevření rekonstruované prodejny inzerujeme v lokálním tisku, rádiu či na internetu.
Zkontrolujte si prosím účtenku, jestli neobsahuje částky za vratné obaly nebo loterijní služby. Tyto částky se do částky pro vydání bodů nezapočítávají. Pokud jste nakupoval bonusové výrobky, ujistěte se, že jste nakoupil požadovaný počet kusů pro vydání bodů.
Pokud je toto v pořádku, obraťte se na info@penny.cz (ideální s fotografií celé účtenky) nebo nás kontaktujte na našem facebooku, kde celou záležitost prověříme a na prodejně domluvíme vydání bodů.
Spotřební zboží, které je v záruce, můžete reklamovat v kterékoliv prodejně PENNY. K reklamaci je třeba doložit účtenku o zakoupení reklamovaného zboží a reklamovaný výrobek. Jen upozorňujeme, že lhůta na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dnů. Více v našem reklamačním řádu.