Pro média

PENNY NABÍZÍ VE VĚRNOSTNÍ KAMPANI SÉRII PLYŠOVÝCH PEJSKŮ A KOČEK


Praha, 22. srpna 2024


PENNY spouští novou věrnostní kampaň s názvem “O chlup větší rodina.” Rexík, Alík, Micinka, Hugo, Fousek, Haryk, Beník a Piškot, těchto 8 plyšových zvířátek je součástí jedinečné kolekce, kterou lze pořídit se slevou 72 %. Kampaň potrvá od 22. srpna do 9. října 2024. 


„Plyšové hračky jsou pro děti obzvláště atraktivní, protože poskytují pocit bezpečí a pohodlí. Děti si s nimi rády hrají, mazlí se s nimi a často se stávají jejich věrnými společníky při usínání. Protože jsou mezi Čechy pejsci a kočičky považovány za členy rodiny, rozhodli jsme se, že nová kampaň bude inspirována právě těmito zvířátky,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu společnosti PENNY a dodává: „Zákazníci mají na výběr celkem z osmi hraček – šesti různých plemen pejsků a dvou koček. Nechybí mezi nimi nejoblíbenější plemena jako jezevčík, německý ovčák nebo rozkošný mopsík.“


Kterýkoli z těchto osmi nabízených produktů si mohou zákazníci PENNY koupit za výhodnou cenu 99,90 Kč exkluzivně ve více než 420 prodejnách PENNY. V rámci věrnostní akce stačí nakoupit v PENNY a za každých 200 korun nákupu získá zákazník 1 bod. Deset těchto bodů pak lze proměnit v atraktivní slevu 72 % na některého z vybraných plyšáků z nabízené kolekce. Lze jej samozřejmě pořídit i bez bodů, a to za plnou cenu 359,90 Kč. Body lze sbírat až do 9. října a uplatnit je ještě týden poté, nebo do vyprodání a vydání zásob v jednotlivých prodejnách PENNY po celé České republice. 


Další informace, přehled produktů a kompletní pravidla naleznete v informačních letácích nebo na www.penny.cz.