Pro média

SPLÁTKA HYPOTÉKY I SILIKONOVÁ PRSA: PENNY VSTUPUJE DO NOVÉHO ROKU S NOVOU AKTIVAČNÍ KAMPANÍ


Praha, 2. ledna 2025


Diskontní řetězec PENNY představuje první marketingovou kampaň tohoto roku s názvem „Akce, jak si račte přát“, která netradičním způsobem vyzdvihuje dlouhodobě výhodné ceny, které ve svých obchodech nabízí. Zákazníci se svým nákupem a registrací účtenky mohou zařadit do slosování o atraktivní výhry jako splátka hypotéky, nová silikonová prsa, nebo dokonce odvoz na nákup limuzínou.


„Tato kampaň je naší odpovědí na touhu našich zákazníků po výhodných nabídkách a nezapomenutelných zážitcích. Chceme jim ukázat, že PENNY nenabízí jen široký sortiment za nejlepší ceny, ale dokáže je také překvapit a pobavit. Věříme, že se „Akce, jak si račte přát“ stane hitem začátku letošního roku,“ uvedl Vít Vojtěch, ředitel strategického marketingu PENNY.


Registrované nákupy půjdou do slosování


Soutěžící mohou po každém nákupu v minimální částce 100 Kč zaregistrovat unikátní kód z účtenky na webové stránce www.penny.cz/akce a automaticky se zařadit do slosování. Mezi výhry patří nejen finanční pomoc ve formě splátky hypotéky, ale i kuriozity jako minuta nakupování zdarma, luxusní odvoz na nákup nebo silikonová poprsí.


Kampaň běží formou kreativních spotů a tiskovin, které propojují běžné nákupní akce s netradičními výhrami. „Tato kombinace originálních nabídek a zábavné prezentace zdůrazňuje dlouhodobý závazek PENNY k nejlepším cenám na trhu,“ dodává Vojtěch z PENNY.


Spot připravila agentura Leo Burnett a poběží na marketingových kanálech (TV, radio, venkovní reklama, online a print média, akční letáky a instore) 14 dní - od 2. ledna do 15. ledna 2025.



O KAMPANI:

Kreativní agentura: Leo Burnett

Kreativní ředitel: Nikola Foktová

Creative Team Lead: Klára Javůrková

Art Director: Zora Makovská, Nadezda Tuzhilkina

Produkční agentura: IS Produkce

Mediální agentura: PHD

PR agentura: Svengali Communications

Web, SOME kreativa, reklama: Business Factory